perjantai 26. elokuuta 2011

Matkakuume


Serkkuni Katja etsi seuraa etelänmatkaa varten. Minä
sitten sanoin, että voin kysyä perheeltä lupaa lähtemiseen ja jos saan luvan niin lähden. Perheelle se kävi oikein hyvin kun ilmoitin siitä ajoissa. KIITÄN! Alettiin sitten katsoa sopivia ja lämpimiä matkakohteita. Ensin katsottiin suomalaisilta sivuilta ja lopulta päädyttiin norjalaisia sivustoja katsomaan. Päädyimme sitten vaihtoehtoon, että lähdemme täältä Norjasta. Katja oli muutenkin tulossa täällä käymään, joten lähteminen täältä sopi molemmille mainiosti.
Matkakohteina katsoimme mm. Kreikkaa ja Kanariansaaria. Katja kuitenkin löysi Egyptin ja ehdotti sinne lähtemistä. Molemmat sitten innostuttiin siitä ja tänään sain aikaiseksi varattua meille matkan.



Matkakohde: Egypti Hurghada
Matka-aika: 20-27.10.2011
Nyt vain odottamaan ja suunnittelemaan lisää! Tajusin tässä myös ettei mulla kauheasti kesävaatteita ole mukana. No käsken Katjan tuoda omiaan tarpeeksi paljon, että voin lainata tai sitten lähden itse shoppailemaan! :D

Vinkkejä lomailuun, omia kokemuksia tai muuta tietoa Egyptistä voi kertoa! :)

6 kommenttia:

  1. Liityin lukijaksi!

    Oon pienestä pitäen halunnu au pairiksi Norjaa, mutta nyt ajan myötä se on vaihtunu Ruotsiin. No ruotsiihan oon nyt lähdössä seuraavalla viikolla, joten blogini kertoo muutan valmisteluista ja sitten myöhemmin kuulumisia Tukholmasta. Käyppä vilkasemassa. http://kardemumma-t.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kardemumma: Mikä sai sut sitten vaihtamaan maan Ruotsiin? Mukavaa ja antoisaa aikaa sinne! Voisin vaikka blogiasi tsekkailla silloin kun ehdin! :)

    VastaaPoista
  3. aika hyvin kun oon iteki lähössä joskus tohon aikaan reissuun! en tosin tiiä vielä minne :D

    VastaaPoista
  4. Anna: vitsi aika hyvin! :D mut jonnekki lämpimään siis vai?

    VastaaPoista
  5. Hola! Mulla on sulle tunnustus mun blogissa, käyppä kurkkaamassa ;)

    VastaaPoista
  6. Voi ei! Kiitos rakas serkkuni! :D <3

    VastaaPoista