tiistai 2. elokuuta 2011

Ready, Set, GO!!

Vitsi, huomenna sitä ollaan jo menossa! Matkalaukku on pakattu, luultavasti kaikki on mukana ja 23kg ei mennyt ihan rikki (toivottavasti). Käsimatkatavaroissa kannan mm. kannettavan ja muuta mitä en viittiny matkalaukkuun painoksi laittaa.
Mukaan lähtee mm.
- 14 pitkähihaista
- 11 lyhythihaista
- 3 housut
- 3 shortsit
- tuulipuku
- 3 vyötä
- 4 rintsikat
- 5 legginsit
- bikinit & pyyhe(kiroileva siili)
- 15 alushousut
- liian monta paria sukkia
- 4 huivia
- kannettava + ulkoinen kovalevy
- kamera
- kello (jota ilman en pysty elämään)
- kalenteri
- muutama kirja
- kosmetiikkaa aivan liikaa
- ym erittäin fiksua

Siinä suunnilleen matkalaukun sisältö. :)
Huomista odotellessa! Lento lähtee 12.50 Helsinki-Vantaalta ja tarkoitus olis olla perillä 15.25 Stavangerissa. 40min vaihto Kööpenhamiinassa hiukan jännittää. Mutta ehkä mä siitä selviän! :)
Seuraava päivitys tulee siis seuraavan kerran sieltä suunnalta!
Jeg vil se dere alle igjen snart!! God natt!

10 kommenttia:

  1. Voi vitsit! Pidä kiva vuosi! :)

    VastaaPoista
  2. olisin halunnu kuvan SUN matkalaukusta munapää ;) ja otitko sen valkosen ihanan villatakin ???

    VastaaPoista
  3. Kiitän! (: Katja, mun matkalaukku oli ihan täys, TASAN 23kg ja käsimatka tavarat! :D en kehdannu ottaa siitä kivaa ;) Kyllä mä otin :D mahtu just ja just!

    VastaaPoista
  4. Tässä etinkin uusia blogeja luettavaks ja tää sun on kiva :) Itellä oma aupair vuosi Jenkeissä päättyy ihan just, mutta onnea sulle sun vuottas varten!

    Osaatko sä siis Norjaa? Tai ruotsia hyvin?

    VastaaPoista
  5. Minä kiitän! (: Miten sun au pair vuosi meni? Tykkäsitkö?
    Mä en ite osaa vielä Norjaa oikeastaan yhtään. Tässä olis tarkotus samalla oppia. Ruotsissa ja englannissa olen erittäin huono, mutta tänne lähdin myös siksi, että kielet vahvistuisi! :)

    VastaaPoista
  6. Joo mun vuosi meni tosi hyvin :) Kyllä mä nyt oota kotiinmenoa enemmän kun mitään, ihan järkyttävä ikävä perhettä ja kavereita! Mutta vuosi oli mahtava, kyllä kannattaa lähteä! Ei mullakaan kehumista enkussa ollu, 6 oli lukion päättötodistuksessa, mutta täällä kaikki kehunu mun enkkua. Suomalaisilla kuitenkin toi kielitaito on niin hyvää verrattuna Etelä-Amerikan maihin ym.

    VastaaPoista
  7. Hieno juttu! (: Varmasti vuoden aikana alkaa kaipaamaan omaa perhettä ja muita läheisiä. Se on sekä toisaalta lyhyt aika, että myös pitkä. No mullakin tuo englanti on 5 luokkaa ja olis kyllä kiva saada sitä vähän vahvemmaks. Tässä kevään aikana oon tutustunu erääseen au pairiin joka on myös tällä suunnalla ja hänen kanssaan pitää käyttää englantia. Ihan kiva toisaalta. Myös tämän perheen Isän kanssa täytyy jutella joko ruotsiksi, norjaksi tai englanniksi kun samaa kieltä ei ole. Kyllä se kielitaito varmasti vahvistuu huomaamattakin! :)
    Mikä muuten sai sut lähtemään juuri au pairiksi?

    VastaaPoista
  8. Aupaireilu oli monen vuoden haave. Mun vanhemmilla ei ollu varaa maksaa vaihtovuotta, ja oon aina halunnu päästä USAan. Eli aupairelu oli myöskin ainut helppo keino päästä tutkimaan USAa pidemmäks aikaa :)

    VastaaPoista
  9. Toihan kuulostaa hauskalta! :) Vaihtovuos olis ollu kyl kallis, mäkin harkisin sitä joskus. Mutta käyhän se vuoden viettäminen näinkn!

    VastaaPoista