torstai 22. syyskuuta 2011

Kuulumisia osa 1½!

Vähän alle 2 kuukauden aikana mun blogissa on käynyt yli 2000 lukijaa.
Eniten lukijoita Suomesta(1525), sitten Norja(411) ja kolmantena Yhdysvallat(20). Muutaman kerran mun blogia on luettu myös Belgiassa, Ranskassa, Iso-Britanniassa, Ruotsissa, Espanjassa ja Kanadassa.
KIITOS, mahtava fiilis kun tietää, että ihmisiä käy lukemassa mun blogia!  (:

Viikonloppu meni mukavasti, kun Nuha oli kylässä! Nuha tuli perjantaina illalla ja päätettiin pysyä ihan kotosalla ja tehtiin puolen yön aikaa pitsaa. Lauantaina Nuha sitten leikkasi kaikkien meidän talon naisten hiukset (parturi-kampaaja kun on). Itse olen käynyt kampaajalla viimeksi vuoden alussa niin oli ihana saada kuivat latvat pois. Oltiin edellisenä viikonloppuna mietitty baarireissua, mutta koska Nuha oli flunssainen (multa varmaan tarttunut) niin päätettiin lähteä leffaan. Varattiin liput The Tree Of Life-elokuvaan, joka alkoi 21.30. Leffa ei ollut paras mahdollinen valinta (näin nätisti sanottuna), eli en suosittele. En jaksa leffasta mitään edes mainita, sen verran huono se oli! :D

Synne-vauva
Sunnuntaina sitten oleskeltiin ja käytiin pienellä lenkillä Lundsnesissä.


Mulla on joku laiska-viikko menossa! Työt teen kunnolla, mutta silti jotenki laiskottaa. Zumbaankin raahauduin 3 päivänä, kun ei viitsinyt jättää väliinkään. Liikuntaan on niin hyvä purkaa tunteita ja unohtaa kaikki muu. (:
Eilen kävin yksin kaupungilla ja lainasin taas kirjoja tätä mun norjan opiskelua varten. Löysin myös elokuva-osaston ja löysin leffaja joita en ole nähnyt. Kun pääsen kotiin niin näen, että niissä on lukko enkä osaa avata niitä. Ei hitto miten turhauttavaa!! :(

Tasan 4 viikon päästä ollaan serkun kanssa Egyptissä! Sitä odotellessa!! Oon nyt myös tsekkaillu lentoja Suomeen päin. Syitä visiitille olis montakin, mutta niistä kerron myöhemmin jos on aiheellista! (: Mutta enemmin tai myöhemmin tuun käymään.. ehkä?!

Ainiin, ja mun sosiaaliturvatunnus tuli viimein! Kati soitti sinne toimistoon maanantaina ja kyseli sen perään. No se oli myönnetty mulle jo monta viikkoa sitten, mutta kirje ei ollut tullut perille. Ne oli postissa lähettänyt sen takaisin, kun meikäläinen ei kuulemma asu täällä.. Nyt se sitten ainakin on!

Tässä pieni kevennys, jonka löysin netistä:
 
^^

4 kommenttia:

  1. Mä oon sit varmaan norski. ;) I'm in loovee with a fairytalee eventhough it hurts. I don't care if I lose my miiiind I'm already cuuurseeed. Olkaa hyvät.

    VastaaPoista
  2. Ei, mutta kuulostaa kivalta tää sun blogi. Sain viimein aikaseksi luettua kaiken tähän asti päivitetyn. Hitto, että aika menee NOPEESTI. Vastahan sä menit sinne. En malta oottaa, että pääsen kyläämään. Raahaan sut pienelle Norja-tourille. Pitäähän sun päästä näkemään vähän niitä ihania maisemia muuallakin. Toi sää kuulostaa ihan samalta kun Irlannissa oli, eli mun suosikki. :)Mutta tsemiä, pidä hauskaa, raksu! <3

    VastaaPoista
  3. Nyt sun kirjeen voi lähettää ilman c/o:ta?

    VastaaPoista
  4. Sitä Norjan viisuahan me laulettiin kovaa ja korkeelta silloin Turkissa :)
    t: minna-täti

    VastaaPoista