perjantai 16. syyskuuta 2011

neljäskymmenesviides päivä Stavangerissa

Pientä kirjoittelua taas kehiin. Kauheesti en ehdi tai jaksa kirjoitella kun usein se kirjottaminen osuu iltaan ja siinä taas kestää kauan ennen kuin päivityksen saa valmiiksi ja siinä menee taas tunteja pois unesta, jota kyllä tarvii!

Kirjottelen tässä siis jotain pientä ennen Nouhän (Nuhan) saapumista meille. Nuha majoittuu meille koko viikonlopuksi. Nuhan kanssa tavattiin ekaa kertaa viime lauantaina ja saatiin hiukan tutustuttua toisiimme ja tämä on siis vasta hänen toinen viikonloppu Stavangerissa. Katsotaan mitä keksitään, huomiseksi olis ainakin jotain suunnitelmia, mutta niistä ehkä kirjoittelen myöhemmin! (:
Ihan kiva saada viimein enemmän tuttuja kaupunkiin. Viime sunnuntaina tavattiin Nuhan kanssa kaksi suomalaista tyttöä, jotka opiskelevat täällä Stavangerissa vuoden yliopistossa. Hyvä vain, ettei sosiaalinenverkosto koostu vain facebook- ja mesekavereista ja tästä mun perheestä! (:

Tänään oltiin koko perhe pienellä retkellä. Syksy tulee ja tänään oli silti oikein aurinkoinen ja suht lämmin päivä, vaikka kylmä tuuli olisi voinut saada taas pienen flunssan aikaiseksi jos takkia ei olisi ollut päällä! Me grillailtiin makkaraa ja syötiin ulkona. Oli siis oikein mukava ja kaunis retkipäivä! (:




Oon muuten huomannu sellasen asian, että vaikka mulla on lievä laktoosi-intoleranssi niin täällä se ei oo kauheesti maitotuotteista oireillut. Mikä on mun mielestä tosi kiva! Ei tarvitse mulle erikseen ostella laktoosittomia maitoja, kun tuo litran maito ei muutenkaan kauhean halpaa ole.

Alan tässä myös viimein parantua flunssasta. Yskä ja räkää löytyy, mutta silti se ei mun urheilua estä. Eli heti tiistaina menin zumbaan, samoin keskiviikkona ja torstaina. Kroppa oikeasti huusi maanantaina jo liikuntaa. Eilen sain paikat kipeeksi treenistä, mistä tietää että oon sentäs jotain tehny! :D

Toivottelen vielä hyvät viikonloput kaikille!
Pitäkää itsestänne huolta! (;

2 kommenttia:

  1. mulla ja isällä on paha laktoosi-intoleranssi nii ettei kestä yhtään laktoosista maitoa niin ulkomailla ei oo yleensä koskaan mitään ongelmia mahan kanssa! se on kyl jännä

    VastaaPoista
  2. Anna: Eiks laktoosi-intoleranssia oo todettu paljon vaa suomalaisilla? Mut se on oikeesti jännä ettei se sit ulkomailla oireile!

    VastaaPoista