lauantai 8. lokakuuta 2011

Miten tässä näin kävi?

Hei taas!
Pientä taukoa oon pitäny kirjoittamisen kanssa. En siks, että olisi laiskottanut tai muuten, mutta ei ole vain tullut kirjoiteltua.

Ja nyt on siis sellanen tilanne, että oon päättänyt lähteä takaisin kotiin!

Nyt tietysti kysyt, että miksi, mikä meni pieleen, etkö viihdy, onko perheessä jotain vikaa, jne? Oon jo siis pitkään pohtinu sitä, että onkohan musta tähän sitten kuitenkaan. Perhe on tosi ihana, ymmärtäväinen, tehny kaikkensa mun viihtymisen eteen, kysynyt mun mielipiteitä ja toiveita ja pitäny musta hyvää huolta. Stavanger on tosi ihana kaupunki, maisemat on huikeita ja joihinkin nuoriinkin oon täällä jo ehtiny tutustua. Mutta, jotenkin on vaan sellanen olo, ettei tää on mun juttu ja ehkä saisin enemmän aikaiseksi kotipuolessa. Vaikea selittää, kun lähteminen johtuu niin monesta seikasta. Ehkä en enempää niistä selittele! (:

Lentolippu Suomeen on siis jo varattu, eli lähtö on 23.11 ERITTÄIN aikaisin aamulla! Ennen sitä pitää hoitaa muutamia käytännönasioita ja Synne-kissan asiat, jotta saan sen mukaan lentokoneeseen. Tottakai kissa pitää ottaa mukaan, maksoi mitä maksoi! Kissallehan pitää hankkia myös paikka lentokoneessa ja onneksi Katin ystävä auttaa siinä asiassa.

Luulen, että jatkan silti blogin kirjoittamista. Katsotaan, minne mun tiet sitten viekään. Sekin riippuu niin monesta eri muuttujasta Suomessa päin. Ajattelin hankkia töitä jostain ja hakea keväällä opiskelemaan, jos sais vaikka syksyllä alotettua jossain ja JOTAIN. Tuntuu, että siihen on vielä pitkä aika, mut tosi asiassa se tulee nopeesti!

No takaisin vielä Norjaan:
Viime viikolla mun tietokone meni tippumaan tuolilta ja sen seurauksena latausjohto meni rikki. Jørn aloitti työt täällä Stavangerissa ja ajoi viime viikon perjantaina Oslosta Stavangeriin, jotta sai tavarat Oslon asunnosta tänne. Vuokra-auto palautettiin lauantaina kun lapset oli Suomi-koulussa ja samalla keikalla haettiin mulle uus latausjohto (tuli hiukan kallis johto, mutta ei voi mitään). Lauantaina päätettiin Nuhan kanssa lähteä syömään Burger Kingiin ja illaks leffaan. Käytiin kattomassa Friends with Benefits, ja voin sanoa, että se on paras leffa minkä oon täällä olon aikana nähny! :)

Tänään oon viettäny vapaapäivää! Annoin itteni nukkua niin pitkään kun nukutti ja heräsin 11 aikaan! :o Muuta fiksua en oo ehtiny/jaksanu sitten tehdäkkään. Kävin hiukan ulkona kävelemässä ja Synnen kanssa päiväsaunassa! :D Syy jaksamattomuuteen on, että oon aika räkänen TAAS! Koko päivän päätä särkeny, väsyttäny ja koko pää on täynnä räkää! En tykkää yhtään! Toivotaan, että menee pian ohi, koska kohta on enää alle viikko Katjan saapumiseen tänne ja kohta ollaankin sitten auringon alla Egyptissä!

WIHIHIII!! Sitä odotellessa!
Tässä kuulumiset tällä kertaa! :)
Kirjoittamisiin!

1 kommentti:

  1. Apua, oon jääny jostain suuresta paitsi! En todellakaan tienny että lähet sieltä pois :o

    VastaaPoista