sunnuntai 29. tammikuuta 2012

HAPPY!

Tän päivän oon viettäny oikeastaan hymy huulilla ja enkä oo pitkään aikaan ollu NÄIN hyväntuulinen. Sen varmaan myös oma perhe huomasi tänään.

Syitä mm. mun hyvään päivään:
- Sain viime perjantaina mun kämpän avaimet ja kun käytiin kattomassa sitä, niin ei se ihan muuttokunnossa ollut. Aluks harmitti, mutta nyt toivon, että saadaan vähän tehtyä kämpälle jotain, että siitä tulis enemmän mun näkönen. (:
- Mulla on ollu suht paljon töitä ja se näkyykin kivasti palkassa.
- Mulla on myös maailman ihanimmat kaverit ja ystävät! "Ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota!"
- Oon viettänyt aikaa yhden ihanan ihmisen kanssa, jonka vierestä heräsin itse asiassa tänä aamuna.
- Omistan maailman ihanimman tyttökissan!
 - Ja lisää syitä löytyis loputtomiin asti..

Elämästä pitää nauttia ja iloita sen antamista pienistäkin asioista! (:

10 kommenttia:

  1. ooo, mia, meijän pitäis vähän jutella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O-oou :D Mistäköhä se haluu jutella?

      Poista
    2. Meiänki pitäis jutella! :D

      Poista
    3. mistä mie arvasinki, että kyselyjä tulee! :DD

      Poista
  2. jeejeejeeeee ! ja iso AAAAAAWWWWW ! <3

    VastaaPoista
  3. Love u supergirl <3 (: ja Synneli phihih<3 ja remember pidä jalat sen verran maassa ettei käy ku mulle, haluun suojella kaikkia siltä (= mutta noin muute leiju vapaasti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Love u 2! <3 Kyl mie pidän ja voin sanoa, että tuo toinen pitää mut hyvin maanpinnalla jos lähden leijumaan liikaa! (:

      Poista