keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Life goes on


Synne ja ensilumi

Heeeei !

Uusi Vuosi, Uudet kujeet!
Tässä on kulunut kohta 2kk siitä, kun oon viimeksi kirjoitellut. Silloin kirjoittelin siitä, että olin palannut takaisin Suomeen Norjasta. Eli ne, jotka eivät vielä tiedä, niin vietin siellä 4kk au pairina. (:

Nyt siis olen asettunut aloilleni Suomeen kissani Synnen kanssa. Ollaan asusteltu perheen luona kerrostalossa ja etsiskelty meille omaa kämppä. Minä ja sisko jaetaan iso huone keskenämme, johon mahtuu kaksi 120cm leveetä sänkyä ja tilaa jää muullekin hyvin. 

aloitin myös työt heti joulukuun alussa ja siitä lähtien ollut 4-6päivää viikossa aina töissä, milloin missäkin vuorossa.
Ensi kuussa päästään myös kissan kanssa muuttamaan pois perheen nurkista, sillä saatiin vuokrakämppä Lohjan keskustasta. Meillä tulee olemaan 44neliöinen kaksio ja avaimet sinne saadaan viimeistään 1.2. Oon kyllä tosi innoissani ja samaan aikaan hiukan kauhuissani. "Osaanko varmasti olla vastuuntuntoinen ja järjestellä kaikki asiat itse? Mitä kaikkea pitää hankkia? Miten rahat riittää kaikkeen? Jne."

Kyllä se elämä tästä alkaa järjestymään. Pitäisi ylioppilaskirjoituksiin alkaa lukemaan psykologiaa. Uskon, että inspiraatio löytyy sitten kun ollaan muutettu. Pian pitää myös alkaa pohtia jatko-opiskelumahdollisuuksia (missä, mitä ja minne). Mulla on selkeesti sellasia paikkoja, joihin EN halua mennä, mutta ei yhtään sellaista mikä edes vähän kiinnostaisi. Aika mälsää! Jokin valo voisi syttyä mun päässä tässä jossakin vaiheessa, kiitos!

Aattelin, että vois tässä taas alkaa blogia kirjoittamaan. Tän blogin näkökulma nyt siis vain vähän vaihtuu tähän mun normaaliin arkeen Suomessa.
Nyt oikeasti tarviin apua, olisko kenellekään nimiehdotuksia blogille? Tää nykyinen ei omasta mielestäni enää sovi mun elämäntilanteeseen. Itse oon niin huono keksimään edes kirjoitukselle otsikkoa, saati sitten nimeä koko blogille :D Tänkin keksi mun serkku, joka autto mua aloittamaan bloggailun.
Olisin kiitollinen jos joku heittäisi edes joitain ehdotuksia!! :)

Tässä muutama kuva joululta, uudelta vuodelta ja Synnestä:

2 kommenttia:

  1. Oooo, siistii ku sait kämpän! :)) tosi hienoo! :) nimeä en valitettavasti keksi, oon itekkin huono tommosissa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon tosi iloinen kämpän saamisesta. Nyt odotan vain sitä hetkeä kun avaimet saa käteen. Pääsee siivoamaan kämpän, sisustamaan sitä oman näköiseksi, pitää tupari yms. :)
      Joo nimen keksiminen on hankalaa! :D

      Poista