torstai 23. helmikuuta 2012

Pakastimen täyttö

kuva: we heart it
Meil oli eilen Sennin kanssa mun pakastimen täyttö-päivä! :D Mun pakastimesta löytyi siis eilen aamulla vain jääpalamuotti, jauhelihapakkaus ja jäätelöä. Senni tuli hakemaan mua kauppaan ja osteltiin vaikka mitä tarpeellista, että saataisiin kaikenlaista tehtyä.
Oltiin aikaisemmin jo juteltu, että otetaan Synne sitten mukaan joku päivä katsomaan Sennin poikakissaa Tykkiä. Kissa siis tuli myös mukaan. Siellä sitten oli jännä katsoa miten Synne päättikin haasta riitaa, eikä Tykki joka omisti talon. Ehkä Tykki huomasi, että Synne on vielä pieni vauva ja vieläpä tyttö..

Siellä me sitten pari tuntia leivottiin ja kokkailtiin ja saatiin aikaiseksi sämpylöitä, kanakeittoa, kinkkupiirakkaa ja pullaa!! Ja tuli muuten ihan pirun hyvää kaikista! Kiitos Sennille avusta ja ideasta! ;)
Nyt on sitten mun pieni pakastin melkein täysi ja sieltä voi sitten aina ottaa ruokaa sulamaan jos tekee jotain niistä mieli. Ainoa huono puoli on se, ettei mulla vielä oo mikroa jossa ois helppo lämmittää ruokaa. Luultavasti saan porukoitten vanhan mikron sitten jossain vaiheessa. Ennen sitä pitää vain käyttää uunia ja paistinpannua! :D

1 kommentti:

  1. Kandee käyä kierrätyskeskuksesta kattomassa mikroo. Me löydettii Iinan kaa sillo lähes uus mikro Lahesta kai 12eurolla!?!? :D

    VastaaPoista