keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Väsymystä

Otsikostakin tietää jo millanen fiilis on tällä hetkellä. Mielessä pyörii niin paljon asioita, joita pitäis tehdä, mitä on tulossa vastaan ja mun ajatukset on ihan hukassa..
Ensinnäkin yhteishaku on alkanu jo maanantaina ja olis tarkotus hakea ens syksyksi opiskelemaan. Oon kyllä päättäny mitä meen opiskelemaan, mut mutkia tulee matkaan muitakin. Ne toiset vaihtoehdot jos en pääse ekaan ja jos pääsen ekaan, niin onko se sittenkään mun juttu jne. Oon käytännössä ihan paiseessa ton asian kanssa. Tai sit stressaan vaa ihan liikaa..


Toiseks, mun pitäis jaksaa lukee psykaa ja kirjoitukset on maaliskuun lopulla. Hmm...

Kolmanneks, sain sunnuntaina kurkkukivun ja maanantaina en koko päivänä pystyny nielemään edes vettä. Illal nousi myös kuume. Tiistaina kävin lääkärissä ja sain antibiootit ja pari päivää saikkua.

Kaikki vaan pakkautuu nyt just samaan päivään! Kaiken lisäks ärsyttää kun ei kultaa oo nähny nyt melkee viikkoon ja viikonlopun oon taas yötöissä. Ahdistusmaksimus!

Onneks Synne osaa ainakin nauttia elämästään (:


1 kommentti:

  1. Kipeenä oleminen on aina niin perseestä. Mutta kyllä tulevaisuuden suunnitelmat joskus selkii, siihen ainaki haluun uskoo. Vaikkei vielä tietäs mitä haluu, ni eihän meillä muuta ookkaan ku aikaa !

    VastaaPoista